Wednesday, May 18, 2011

4 bulan lagi?

Skarang ni mula rasa bahang2 perkhawinan ku..

Rasanya dh start mode bridezilla ni!..

Huhu...

Semalam dah g jumpa tailor tempah baju bertandang!

Letih kot!

1st tailor tu menyakitkan hati..apa yg kita nak semua xleh buat..tension tul! (cik piah ckp telinga i merah gila menahan marah masa tuh)

2nd tailor alhamdulillah ok..dia fhm apa yg i nak!tp somehow i risau jerrrrrrr..

i risau je kalo jadi disaster!

risau je x jadi spt yg i nak...

kalo boleh i nak dia jahit depan mata i..boley???

ni la padahnya kalo x mampu nak upah kat designers mcm unaisah ker, rizalman ke rizman ke arma ke blablabla (bsyukur ika!bsyukur!!!)

risau risau..aku menanges kalo baju tu rosak..

fabrik tu bukannye murah (bg aku lar).. lebih dr gaji sebulan aku!sob3!

shittt!!!i dunno wat happen to me since yesterday!

mood x baik je!

rasa gelabah sgt pasal kawen nih!

baru la mula nak pk pasal kasut kawen, bunga telur, etc..

huwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!ex b2b tlg nasihatkan diriku ini!!!

STRESS yg amat nih! (rasanya workload pun menyumbang tekanan jugak!huh!)

ptg ni nak cr bahan diy bunga telur!nk testing dulu!

nasib adik ku ada temankan!

kalo x aku sensorang lagi aku tension!

ps:/ risau la kalo x dpt transfer after kawen! :(

No comments:

Post a Comment