Thursday, June 9, 2011

Aaron Aziz : Nora Elena, Ombak Rindu, Stanza Cinta




Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

Sungguh laku aaron aziz ni yer..

Asal ada cerita laki gagah yang macho n sweet n bla bla bla je mesti heronya adalah aaron aziz.

Xpe..

Lakonan pun mantap kan.

Boleh bikin ramai yg meleleh air liur.

Paling xsabar aku nak tunggu filem ombak rindu!

Rasanya dah lebih spuloh kali aku baca novel tuh.

Hariz sangat macho dalam bayangan ku.

Yer, aku ingat lagi hariz itu dibayangkan bibirnya merah.

Cuba kita check aaron aziz bibir merah x?

Nyum3!

Cuma part izzah dilakonkan oleh maya karin tu aku kureng sikit..

Ehh bukan x minat maya, minat sgt..

Tp mcm xkena pd bayangan pbaca novel seperti aku lar.

aku rasa. KORG rasa cmne plak ek?

rasa izzah tu kalo ayu raudah ke siti saleha ke lisa surihani br mcm sesuai.

sbb izzah ni lembut tp memberontak. plus izzah ni muka kemelayuan.

maya tu cantekkkkkkks sgt tp muka dia kan exotic. rasa lagi sesuai dia yg jadi mila tuh!

wateverrrr, i xsabar yoooooooo nak tggu filem ini!

No comments:

Post a Comment