Friday, March 18, 2011

Dugaan so called "darah manis"



Ahakz!

Ini entry berani mati beb!

Mau lepas ni kena ketuk dengan si cuan.

Semalam alkisah nya aku emo la kan dgn si cuan.

Mana la tak nya, aku suh dia cari design baj
u dia nak pkai masa majlis umah dia nnt.

Dia leka2 (aku kata la) tp dia kata mana dia ada leka2.

Dah x pasal2 kitorg bergaduh.

Emo la aku kan, aku penat2 pk pasal baju kawen ni. siap guide dia mcm ne nak cari n bgtau dia cari info pasal sabtu ni kan nak g amek kain aku kat gulatis. Boleh beli sekali kain utk dia buat baju idaman dia tuh. Dah la lain pesen nya, sbb tu aku minta dia cr gamba n info lebih sikit.

Emo plak mamat tuh. A
ku apatah lagi kan.

Ngadu la aku kat si piah. Piah pun ngadu l
a kat aku bnda yg lebih kurang sama.

agaknya org laki mcm ni kot.

dia x minat nak layan benda cmni. mana cool werh layan pasal kawen. layan pasal game, kereta, gadjet lagi best. bos
an kot pasal kawen ni.

huh!

jangan bagi aku bosan sudey..kalo aku dah start bosan, tuhan jer lar yg tau mahluk apa ada dalam badan aku. degil sungguh jadinya aku nnt!

korg x caya?

test arrr.. :p

x pun tanya la
encik tunang aku.

dia dah rasa azab kedegilan
aku selama setahun.

semalam ngan pagi tadi aku asik ingat je dua ayat ni; "harap ika jadi menantu yg baik yer" (kata mak cuan pd ku semasa peluk aku on my e
-day) & "i promise you to be a gud wife and companion to u" (kata aku kepada cuan, nampaknye menjerat diri sendiri!)

hahhhhhhhh!amek ko!

atas dasar ayat2 berkenaan la aku nak gak tpon
utk kejut si cuan tu bgn tdo pagi tadi. kalo x, kemsalam.

tengahari tadi boleh plak aku sambung bertekak dengan dia.

hurm
mm..

anggap je la aku nga period, jadi aku emo lebih dari dia.

ci
s...

REDHA jer la!!!!

kata terima sead
anya ka
n. layan kan je lar.

malam ni dia dtg umah sewa aku kat pontian dgn bapak aku.

kalo ikutkan hati aku nak je empuk dia dengan kuali aku yang besar tuh!

sayang punya pasal aku cancel la plan aku yg superb tuh.

NOTE to CUAN:

i lapppppppppppp u bebeh...but u dun test test me arr..im crazy u noe..


sudah! aku nak buang yg keruhhhhh, amek yang jerrrrrrnihhhhh!!!

esok nk pegi dini kawen.

dini lar yg btanggungjawab kenalkan aku dgn cuan pada 7 tahun lepas.

TQ dini kerana ko mhadiahkan aku lelaki yg pal
ing superb, cool, hensem, baik sgt, penyayang and degil suam2!

lepas gi dini kawen, nak pg gulatis kat batu pahat. na
k amek segala kain kitorang n pegi tempah.

hope dapat s
etel cepat.

sebelum aku malas nak buat paper.

hahahaha

serius dalam mode godzilla!

ng
eh2!


sebelum tu meh aku tunjuk si cuan nak pkai baju cmner


kredit to pakcik google. kalo x silap ini kat jb. cantik kan?

baru lar aku tau nape org asik cakap kat aku semoga dapat mengharungi cabaran semasa berdarah manis. ini rupanya. insya ALLAH i can go thru this.

i alwiz love him to the bits!n i really wanna bite him!!! :p

ps:/ xsabar nak jumpa dia..rindu..dah boleh bayangkan nnt muka dia kalo aku buat x reti jer dgn dia malam ni..mesti muncung sedepa.

No comments:

Post a Comment